Utilització de la imatge de la CUP a la papereta electoral

Les paperetes de CUP-Capgirem Barcelona portaran el logotip i la sigla CUP. És la imatge que ens identifica i amb què ens fem visibles en la nostra acció constant als barris des de fa anys. Comptem que cada vegada més gent ens coneix i valora la nostra feina i compromís.

La campanya municipal de CUP-Capgirem Barcelona no serà mai una estratègia de màrqueting sinó una campanya política, d’informació respectuosa a la ciutadania i de debat crític obert a tothom. Ens convé un Ajuntament de Barcelona plural. No considerem tampoc la candidata que ocupa el primer lloc de la nostra llista com un producte que hàgim de posicionar en el mercat electoral, sinó com una persona, una entre tants, amb molts anys d’activisme social i amb un discurs propi, designada per representar-nos mitjançant l’exercici de la democràcia directa.

No volem que canviï tot perquè els “experts” ens acabin dient que tot ha de seguir igual, sinó revertir la creixent injustícia social i afirmar la llibertat política de Barcelona com a capital dels Països Catalans. Per això ens entusiasma el nom de la candidatura que vam triar a la Trobada Popular Municiplaista: Capgirem Barcelona!