10.555 GRÀCIES

Sou 10.555 les veïnes del Districte Sants-Montjuïc que ens heu dipositat confiança, 6.618 més que en les darreres eleccions al Parlament de Catalunya, celebrades el 25 de novembre de l'any 2012. En aquesta ocasió, som la quarta força més votada.

Estem molt agraïdes a totes vosaltres, heu demostrat que la feina honesta i rigorosa que fem dia a dia segueix mereixent la vostra confiança i que el vostre compromís amb la independència, l'anticapitalisme i el feminisme és més ferm que mai. Nosaltres, des dels carrers dels nostres barris i des del Casal Jaume Compte, seguirem treballant per bastir les bases del nou escenari que s'obre davant nostre. Com sempre, us convidem a participar a les nostres assemblees i que us animeu a formar part d'aquest projecte, que és de totes.

En total, 333.447 persones d'arreu del Principat heu volgut que la CUP eixampli de 3 a 10 les diputades que seguiran fent de Cavall de Troia al Parlament. 10 formiguetes que seran la vostra veu per portar a les institucions el mandat de superar l'estatus-quo i trencar amb el capitalisme que ens escanya dia a dia. Que també ens escanya al nostre Districte. Serem on heu volgut que siguem; lluitant contra les retallades, la pobresa energètica, contra els desnonaments, combatent incansablement els feminicidis... Cap a la independència, perquè no decaurem i no deixarem de lluitar pel que creiem que és just. Al vostre costat, als carrers, als barris.

I amb un somriure, que guanyarem!

CUP-Capgirem Barcelona.

Districte Sants-Montjuïc.