111 dies capgirant Sants-Montjuïc

Fa 111 dies que la CUP-Capgirem Sants-Montjuïc vam començar la nostra feina a l'ajuntament del Districte, 111 dies treballant "des de dins" de l'espai institucional i aprenent a marxes forçades com funciona la burocràcia municipal i esforçant-nos al màxim per aconseguir que hi hagi transparència i que la informació estigui a l'abast de la ciutadania.

Tenim molt clar que les veïnes i els veïns de Sants-Montjuïc no vau posar la papereta de CUP dins d'un sobre per delegar en nosaltres la vostra sobirania personal, sinó perquè la nostra presència aquí serveixi per capgirar algunes coses. Tenim molt clar que cal radicalitzar la democràcia i fer-la tan inclusiva com sigui possible amb una participació real de tot el veïnat, les entitats i els moviments socials.

Des de la CUP-Capgirem Sants-Montjuïc continuarem esforçant-nos perquè això sigui una realitat. En aquest bloc compartirem tots aquells documents, projectes i iniciatives que es portin a terme al nostre districte.

Continuarem treballant, passet a passet, com les formiguetes, fins a capgirar-ho tot.

Adjunt podeu veure un petit resum de la feina que hem fet durant aquests 111 dies capgirant Sants-Montjuïc des de dins.  Aquest informe recull l'activitat institucional del Marc Santasusana i de la Lluïsa Pahissa, els dos consellers que representen CUP Capgirem Barcelona al districte de Sants-Montjuïc. En aquest mateix bloc anirem publicant periòdicament l'activitat que duem a terme, per tal de fer transparent i visible la feina dels dos primers representants de l'independentisme rupturista al districte.