300 anys de resistència, 30 anys de lluita, demà a Cotxeres

Aquest any 2014 es celebra el 30è aniversari de la fundació de l’MDT, esdeveniment que coincideix amb els 300 anys d’ocupació després de la desfeta del 1714.

Coincidint amb aquesta efemèride, membres del Casal Independentista de Sants - Jaume Compte i del Moviment de Defensa de la Terra (MDT) preparen un acte polític i un dinar previst pel 16 de març del 2014 al Casinet d’Hostafrancs, al barri de Sants de Barcelona. L'acte s'iniciarà a les 12h del migdia i es clourà al voltant de les 18h.

Aquest acte-dinar comptarà amb un seguit d’intervencions polítiques i musicals, així com el passi d’un audiovisual amb un recull d’imatges dels darrers 30 anys de lluita independentista.

Durant l'acte es realitzaran diversos parlament de militants actuals d'aquesta organització i de persones enquadrades a l'MDT en dècades anteriors, als anys 80 i 90. També comptarà amb les actuacions d Marcel Casellas i Francesc Ribera -Titot, músics vinculats durant dècades a l'MDT i a l'estratègia independentista.