Celebrem la feina feta! (Acte d'agraïment, festeta amb pica pica i assemblea oberta)

El dia 24 de maig. 6600 veïnes de Sants - Montjuïc van decidir votar CUP Capgirem Barcelona. Dèiem que entraríem amb força, i ho hem fet, tres regidores portaran la nostra veu, la vostra veu, a l'Ajuntament, tres regidores al servei de les classes populars d'aquesta ciutat, tres regidores que mantindran un peu al carrer per fixar la mirada en una realitat que volem fer visible per poder canviar-la.

Un mes després toca tornar a les places, volem celebrar-ho amb vosaltres, perquè sense vosaltres no seria possible, i votar CUP-Capgirem Barcelona implica voler ser escoltades i escoltar a altres veïnes. Per això, aquest dissabte 27 de juny a les 19:30 hores a la plaça Màlaga (Bonet i Muixí) farem una assemblea oberta i una petita celebració per entre totes començar a fixar les prioritats de les nostres conselleres. Unes conselleres que tenen clar que han de ser la veu dels sense veu i l'altaveu de les reivindicacions que permetin millorar les nostres vides.

Moltes gràcies i fins dissabte!