Crida des de Sants al boicot als productes Panrico i a noves mobilitzacions en complir-se tres mesos de vaga a @PanricoBcn

La vaga dels treballadors i treballadores de la planta de Santa Perpètua de Panrico ja és la més llarga des de l’inici de la crisi, i ja ha aconseguit èxits molt importants, com la unitat demostrada entre la plantilla, l’expedient obert a l’empresa per vulnerar el dret a vaga, l’atenció mediàtica i l’extensió del suport a la vaga amb la creació de cada cop més grups de suport.

Ara però cal intensificar la lluita, i des del Comitè de Suport a la Vaga dels Treballadors i Treballadores de Panrico de Sants, després d’haver organitzat dues xerrades al Centre Social de Sants  i a Can Vies, haver organitzat dos esmorzars solidaris per engreixar la caixa de resistència dels treballadors i haver difós la crida al boicot als productes de la marca, us animem a:

-Dissabte 18 a les 10:30 al carrer de Sants amb Badal, entre el Mercadona i el Consum, a formar part dels piquets informatius que distribuirem pels supermercats del barri per informar de la crida a boicotejar tots els productes Panrico.

-Dimarts 21 a les 19h, al Casal Independentista de Sants, a participar de l’assemblea del Comitè de Suport a la Vaga de Sants on s’organitzaran les properes mostres de suport.

-Dissabte 25 a les 12h, a assistir a la manifestació convocada pels treballadors de Panrico a Sabadell, per a la qual es farà pública una convocatòria per anar-hi totes juntes des de Sants.