Dos debats en la darrera setmana de campanya

En aquesta darrera setmana de campanya, la nostra candidatura serà present en dos debats organitzats als nostres barris.

El primer serà el dimecres 20 a les 19h. a l'Associació de Veïnes i Veïns Sant Cristòfol de la Marina.

Sota el títol "El futur dels nostres barris a debat", servirà perquè les diferents forces polítiques facin saber les seves prioritats en una zona històricament infravalorada per l'Ajuntament de Barcelona. La Lluïsa Pahissa, candidata a regidora de districte serà qui hi assistirà en nom de Capgirem Sants-Montjuïc.

L'endemà, dijous 21, en Marc Santasusana (l'altre candidat) farà el mateix en el debat organitzat per Òminum Cultural a les 19h a la sala d'actes de les Cotxeres de Sants. Aquest cop, el debat girarà al voltant de com aquests comicis municipals interaccionen dins l'anomenat "eix nacional".

Us hi esperem!