Guió assemblea oberta de valoració de la tasca CUP-AE al Parlament

Ara fa tot just un any, la Candidatura d’Unitat Popular-Alternativa d’Esquerres entrava al Parlament de Catalunya amb 126.219 vots (3 diputades). Ha estat un any on el discurs i les propostes de l’Esquerra Independentista i de moviments socials i polítics rupturistes han ampliat el seu ressò i transcendència.

Tanmateix, amb la voluntat de créixer i millorar dia rere dia ens agradaria que ens ajudessis a valorar la feina feta durant aquests primers mesos així com proposar possibles millores pels següents anys de legislatura. Per fer-ho el proper 27 de novembre a les 19.30h realitzarem una Assemblea Oberta al Centre Social de Sants (Carrer Olzinelles número 30).Els punts que tractarem seran els següents.

1. Com hem pres les decisions del Parlament

2. Quina és la feina del dia a dia de la CUP-AE al Parlament

3. Valoració de la feina feta:

a. Quins aspectes valores més satisfactòriament la feina feta per la CUP- AE?

b. Creus que la CUP-AE ha aconseguit amplificar les lluites socials que hi ha arreu del territori? Valores positivament la seva relació amb els moviments socials?

c. De cara al nou curs polític, quins aspectes generals creus que podríem millorar?

Recorda que a la nostra web del parlament http://www.parlament.cup.cat hi trobaràs el programa amb el qual ens vam presentar a les eleccions, els nostres principis d’acció política, propostes de resolucions, les intervencions en els plens, informació sobre les comissions parlamentàries en les quals s’ha participat, etc. T’hi esperem!