La CUP aconsegueix que el districte de Sants-Montjuïc retransmeti en directe les audiències públiques

A la darrera Audiència pública de Sants-Montjuïc, celebrada el passat 9 de juliol, un militant de la CUP exposà que, amb els mitjans tècnics actuals, era totalment factible retransmetre en directe via streaming les audiències públiques sense necessitat de grans partides pressupostàries.

La retransmissió permetria apropar els temes tractats a les audiències a persones amb problemes de mobilitat o que es troben absents, i en quedar enregistrades i consultables podrien estar disponibles per al veïnat que no hi pot assistir, doncs com a exemple la propera es celebrarà el proper dimarts a les sis de la tarda.

El regidor de Sants-Montjuïc, Jordi Martí, que té per costum rebutjar les propostes de la candidatura independentista, en aquesta ocasió es mostrà predisposat a estudiar la viabilitat tècnica de la mesura plantejada per la CUP.

A pocs dies de celebrar-se la propera audiència, el districte ha comunicat per escrit al militant de la CUP que proposà la retransmissió via streaming que aquesta mesura s’aplicarà a partir de la propera audiència.

Encara sense regidors a l’Ajuntament de Barcelona i per tant sense representació al districte de Sant-Montjuïc, la CUP ha fet més per impulsar la transparència de les institucions municipals que bona part de les forces que hi són representades i comença a desenvolupar la campanya Radicalitzem la democràcia que es desenvoluparà a nivell de ciutat durant els propers mesos.

Aquest petit triomf no ha de fer-nos oblidar la resta de polítiques de l’Ajuntament, com la intenció de dedicar una avinguda del nostre districte al reconegut feixista Juan Antonio Samaranch, fet pel qual us convidem a manifestar el vostre rebuig el proper dimarts 22 a les 18h davant l’ajuntament del districte.