La Generalitat garanteix a la CUP-AE que assistirà al Consell de Barri de la Marina

El director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font i Hereu, ha confirmat avui dimarts al diputat Quim Arrufat de la Candidatura d’Unitat Popular-Alternativa d’Esquerres la representació de la Generalitat al Consell de Barri de la Marina del proper dia 10. L’assistència d’aquesta representació ha estat reivindicada insistentment pel veïnat de la Marina, ja fart que el regidor del districte Jordi Martí eludeixi a consells de barri, audiències públiques i plens del districte tota responsabilitat i possibilitat d’intervenció sobre l’aturada de les obres de la L10.

Cal recordar que demà dimecres, una setmana més, el veïnat de la Marina es mobilitzarà massivament per reivindicar l’arribada del metro i us animem a sumar-vos a la mobilització que està convertint aquell barri en l’epicentre de les mobilitzacions per un transport públic digne que s’estenen amb força per l’àrea metropolitana.