L’Assemblea oberta de la CUP de Sants-Montjuïc aposta per una candidatura independentista i rupturista el més àmplia possible

Ahir dimecres es realitzà l’assemblea oberta convocada per la CUP per debatre sobre les properes eleccions municipals amb l’assistència de gairebé quaranta persones. Convocada al Casal Independentista, començà amb una explicació de la Trobada Popular Municipalista, projecte impulsat per la CUP Barcelona i un bon nombre de representants dels moviments socials i d’altres forces polítiques transformadores. Exposats els engrescadors resultats de les dues TPM ja realitzades, i aclarits els dubtes dels assistents, es presentà la que es celebrarà aquest cap de setmana i es convidà als assistents a participar-hi.

Seguidament s’inicià un intercanvi d’idees entre bona part de l’assistència sobre quin havia de ser el paper de la CUP de Barcelona a les properes eleccions municipals. Al debat, a més de viu i plural, sorgiren propostes programàtiques i organitzatives encara no contemplades i que caldrà tenir en compte. Tot i la varietat de les aportacions, i després d’analitzar altres possibilitats, la majoria dels assistents coincidiren en que el paper de la CUP Barcelona passava per participar d’una candidatura independentista i rupturista el més àmplia possible.