Més de cent assistents a l’exitós acte de CUP Capgirem Barcelona al Casinet d’Hostafrancs

Diumenge el Comitè de Campanya de Sants-Montjuïc organitzà un acte polític i un dinar per presentar les candidates i el programa de la candidatura independentista i de ruptura per l’Ajuntament de Barcelona.

CUP MUNIC 150419 004

Més d’un centenar d’assistents a l’acte polític confirmen l’èxit del mateix. Foto: Josep-Lluís González.

Convocat a tres quarts d’una al Casinet d’Hostafrancs, més d’un centenar de veïns dels diversos barris del districte han respost a la convocatòria, que ha començat amb la projecció d’un vídeo de presentació de la candidatura. L’acte, presentat per la militant de la CUP Irene Escorihuela, ha començat amb les intervencions de representants de dues lluites locals: Yashira, veïna de La Marina implicada en la lluita per un transport públic digne per La Marina, i Juan Manuel Salas, activista sindical i treballador d’Unísono, empresa amb delegació a Hostafrancs i on la plantilla fa setmanes està en lluita pels seus drets laborals.

CUP MUNIC 150419 003

La militant de la CUP Irene Escorihuela presentant l’acte. Foto: Josep-Lluís González.

CUP MUNIC 150419 007

Intervenció de la veïna de La Marina @RiuYashira Foto: Josep-Lluís González.

CUP MUNIC 150419 010

Intervenció de l’activista sindical i treballador d’Unísono Juan Manuel Salas Foto: Josep-Lluís González.

Seguidament han intervingut Lluïsa Pahissa i Marc Santasusana, candidats a consellers del districte de Sants-Montjuïc, i Óscar Simón, candidat santsenc que ocupa el número cinc de la llista, que han explicat el programa de la candidatura per Sants-Montjuïc.

CUP MUNIC 150419 035

Els candidats a conseller de Sants-Montjuïc Lluïsa Pahissa i Marc Santasusana intercalaren les seves intervencions en un parlament conjunt. Foto: Josep-Lluís González.

CUP MUNIC 150419 041

Parlament d’Óscar Simón. Foto: Josep-Lluís González.

La darrera intervenció ha correspost a l’alcaldable María José Lecha, destacant la necessitat de capgirar Barcelona, i l’acte ha finalitzat amb bona part dels assistents pujant a l’escenari. Després un pica pica per petar la xerrada ha donat pas a un suculent dinar preparat pels cuiners del restaurant Terra d’Escudella.

CUP MUNIC 150419 055

Parlament de l’alcaldable María José Lecha. Foto: Josep-Lluís González.

14

L’acte finalitzà amb els assistents pujant a completar el logotip de la candidatura amb diverses reivindicacions. Foto: @SalipJosep

dinar

Vora un centenar de comensals gaudiren d’un gran àpat i d’un ambient de germanor i voluntat de capgirar la ciutat. Foto: CUP.

Més enllà de felicitar-nos per l’èxit de l’acte i l’ambient posterior, des de CUP Capgirem Barcelona volem agrair al diari Punt-Avui i a la resta de mitjans que varen difondre la convocatòria de l’acte, així com a BTV, Sants 3 Radio, @SalinasJosep i Josep-Lluís González  per la cobertura del mateix.