Nova carta adreçada al regidor Jordi Martí

Sr. Jordi Martí,

La seva més absoluta incompetència ha arribat a límits inaguantables. Les seves constants mentides, la seva total incapacitat de resoldre els problemes quotidians, que acaben sent greus, la seva prepotència. Sr. Jordi Martí, no pot continuar exercint de Regidor del districte.

El passat dijous, dia 24, vàrem tornar a tenir Festival al barri de Sants. Vostè va mentir una vegada més, i després de prometre a la inquilina Irene, que viu amb la seva mare i tres fills al barri de la Marina, que no seria desnonada, i que l’ajuntament li proporcionaria un pis, la van fer fora a les set del matí. Sense cap previ avis, això sí, enviant-hi tres o quatre furgons de la Brimo. I que va resoldre el nostre Regidor? Primerament desaparèixer del barri,  i mitjançant una altre persona, oferir-li el pagament de tres dies de pensió a la veïna Irene. La reacció no és va fer esperar, una ocupació de tretze persones de la seu del districte que s’allarga hores. El nostre regidor no va fer acte de presència fins a les 23 hores, i entrant per la porta de darrera. Al cap d’una hora es va arribar a l’acord que entre els dies 12 i 22 d’agost, l’ajuntament disposarà un pis al barri de la Marina per la Irene i la seva família.

Aquesta vegada serà veritat?... MARTÍ DIMISSIÓ JA.

Amadeus