Tota la informació sobre l'assemblea oberta de CUP - Capgirem Barcelona de Sants-Montjuïc

Per una banda escollirem els candidats del districte, aquests hauran de ser per obligació una dona i un home, i hauran d'anar en primera i en segona posició. Per altra banda escollirem 5 persones (3 dones i 2 homes) que creiem capaces per encapçalar la candidatura. Cada districte farà la seva assemblea oberta, i les 3 persones més repetides a cada assemblea passaran a una votació el dia de la 4a TPM en que es votarà l'ordre en la llista i la seva ratificació. Com es seleccionen els candidats? Els candidats no es proposen, se'ls proposa, però abans la persona que els proposa ha d'haver consultat a la persona proposada si vol anar a les llistes i si vol complir el càrrec de conseller de districte/regidor en el cas de ser escollida durant els propers 4 anys, en el cas d'estar disposada haurà d'estar d'acord i acceptar el codi ètic sorgit de la Trobada Popular Municipalista, els principis d'intervenció política i el programa polític de la candidatura. http://trobadabcn.cat/index.php/principis-identificatius-duna-candidatura-rupturista-a-barcelona/ Els diferents candidats seran proposats durant l’assemblea oberta, on es defensaran també les candidatures.