Un intern mor en el CIE de la Zona Franca, sota la desídia de les autoritats del districte

El passat dimarts, una persona d’origen armeni internada al Centre d’Internament d’Estrangers de la Zona Franca fou trobada sense vida a l’interior de la seva cel·la , actualment una trentena de  companys seus interns han iniciat una vaga de fam per denunciar aquesta mort.

Encara que la hipòtesi inicial és la del suïcidi, sembla que no és del tot clara, doncs l’intern va estar hores cridant dins la cel·la, la plataforma Tanquem els CIE manifesta que hi ha testimonis que contradiuen la versió policial i demanen la revisió de les imatges enregistrades per les càmeres de seguretat .

Des de la CUP denunciem un cop més les irregularitats que es cometen en aquest centre  del districte, on no es respecten els drets humans i es sotmeten a tracte denigrant a les persones internes.

Denunciem també l’actitud de silenci per part dels partits polítics en la passada Audiència Pública del  Districte i la insensibilitat de la resta de formacions, mentre PSC, C’s,  PP i la delegada del govern espanyol Llanos de Luna brinden amb cara de complaença per la constitució espanyola, una persona mor i altres lluiten desesperadament contra les injustícies en un centre del qual Llanos de Luna és responsable.

Recolzem la convocatòria de concentració feta per  la  plataforma Tanquem els CIE  davant de la Prefectura Superior de Policia, a la via Laietana,  el dilluns 9 de desembre a les 19:30 h.

Fora els CIES!!!, fora Llanos de Luna i delegacions del govern espanyol!!!

Més informació:  http://tanquemelscies.blogspot.com.es