Xavier Queralt, nou conseller de CUP Capgirem Sants-Montjuïc

• Unes 60 persones han participat al procés d’elecció obert al veïnat
  • Dilluns a la nit va acabar el termini per votar

Unes 60 persones han participat en les votacions que es van poder fer diumenge a l’assemblea oberta celebrada al Centre Social de Sants, i dilluns al Casal Independentista Jaume Compte. S'havien presentat dues candidatures per ocupar el lloc que deixa vacant l’anterior conseller Marc Santasusana, que va demanar ser rellevat del càrrec per incompatibilitats entre la vida professional i la representació institucional.

Xavier Queralt és militant de la CUP i ha estat participant activament en la comissió de treball que gestiona l'activitat de la CUP Capgirem al nostre districte. La bona tasca realitzada en aquest àmbit, on ha demostrat la seva capacitat de treball i d'assumpció de responsabilitats, van fer que la consellera Lluïsa Pahissa presentés la seva candidatura a aquest càrrec.

Xavier Queralt és el nou conseller de CUP Capgirem Barcelona al districte de Sants-Montjuïc. La seva candidatura ha estat la que ha aconseguit més suport entre el veïnat en el procés obert que va iniciar-se el passat dimecres 20 d’abril.